31 augusti 2011

DK nr. 5

Lite fler bilder från härliga Karrebaeksminde.


Maja på solstolen på vår uteplats.


Mamma i det lilla köket. Eh..stegen i bilden var upp till loftet där jag,
mamma och Maja sov. Varje kväll undrade man om den skulle hålla...
Om man spelar tennis, så är risken stor att bollen flyger över staketet.
Det gjorde det så klart många gånger. Jobbigt bara att det är fullt med
"stickebuskar" på andra sidan.

I full gång!

Det gula huset i mitten är "vårt". Själv står jag på stranden och tar fotot.

På promenad.

Wille & Maja på muren

Nämen.. en bild på mig i snyggaste skorna.. hehe. OCH strumpor..suck.
Men glad är jag :O)


Så var det åter dags för ridning och teorilektion ikväll. Tänk så kul det hade varit om det var jag som skulle rida och Maja ha teorin. Fast då hade dom fått byta ut sina ponny till hästar - jag väger typ 12 kg för mycket.... Det var väldigt länge sedan jag red.. Det måste bli av snart.

Igår blev det en powerwalk i 30 minuter för det blåste halv storm.. Det jag inte tog med i beräkningen var att det ju faktiskt regnar ganska ofta i Skåne. Vilket det gjorde när jag var typ lååångt hemifrån. Himlen öppnade sig - jag kunde lika bra ha duschat med kläderna på. Herregud så genomblöt jag blev. Det konstiga var att ingen människa var ute... dom har kanske kollat in himlen innan.

Maja är verkligen glad för att sin innebandy - kul att börja på en lagsport också. Det lär man sig mycket på.

Nu är fikan över - vi ses senare kanske!
Kram Eva





1 kommentar:

  1. Stegen såg ju stadig ut! Det är ju inne med sandaler...inte med strumpor kanske:) Härliga semesterbilder! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...