30 augusti 2011

DK forts. + säljes


Nu har jag uppdaterat "säljesfliken" med Bältesstol och Tripptrappstol. Något ni är intresserade av så hör av er!

Så var det åter vardag i Angelshem. Jag var ju i Stockholm hela helgen och det var så klart både jobbigt och trevligt. Jag föredrar ändå att vara hemma på helgen tillsammans med familjen. Det sliter hårt på en att inte få ha "helg" i vanlig ordning. Men nu är jag som sagt åter i Skåne och vardagen flyter på.


Igår blev det en snabb Powerwalk på 30 min för att komm
a igång igen med träningen - jisses vilket slarvande det var förra veckan. Fanns så klart anledning, men ändå... Körde några varv på pilatesbollen också (hm.. har träningsvärk idag) och sedan bänkade jag mig i soffan. Det var dags för Robinson, Sveriges Historia och The Good Wife. Skön avslutning på måndagen blev det för att jag gick och la mig och läste.. kunde inte sluta läsa... Så idag är jag ännu tröttare än i söndags efter helgen...

Tack för tipset! Jag läser just nu En dag - den är bra... Men man kan inte sluta... Det är ödesdigert för sömnen... *fniss*



Ditlevsens Fiskehus. Världens bästa fiskrätter.
Ett måste i Karrebaeksminde.

Utsikten från bänken där jag satt och drack min goa öl

Dannebrogen!Självbetjäning

Många gatupratare är det...

Klaffbron Myran. Från andra sidan ser den ut som just en myra.



Idag är det tisdag och Maja ska spela innebandy och jag ska se om det blir cykeltur eller powerwalk. Det blåser ju halv storm och ute på dom öppna fälten är risken stor att fälten får flygande besök pga kastvindarna ;)

See ya!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Hej! Ser härligt ut! Vi hade sem en vecka på Jylland och det var så mysigt och fint! MEN världens bästa fiskrätter tillsammans med pommes är BIG NO NO! Haha
    Hoppas ni får en härlig (fortsatt) höst!
    Stor kram / Misan

    SvaraRadera
  2. Härliga foton!
    Va kul att du köpte just boken "En dag" som jag tipsade om :)
    Den är mysig att läsa,tyckte t.o.m jag som mest gillar deckare!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hehehe Misan - så sant så sant med BIG NO NO. Men det var bara på just detta fotot =)

    Ja, Susjos, jag nappade direkt och köpte den på Sturup innan jag flög till Stockholm. Tack snälla!

    Ha det jättebra!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...