25 augusti 2011

Boktips tack - snabbt!

Go´kväll alla!
Hoppas ni hinner läsa detta innan 09.00 i morgon fredag, för jag behöver ett BOKTIPS!


Krav:

1) Skall finnas i pocketformat

2) Skall säljas på flygplatser

3) Skall vara en mysbok som man blir glad av

4) Den skall inte handla om ond bråd död, barn som far illa eller depp över lag.



Hjälp... :)
----------------------------

Jösses vilken god Flygande Jakob och tårta vi blev bjudna på ikväll av brorsan - stort tack för ikväll!!

God natt och sov gott!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Har just läst ut "EN DAG" av David Nicholls. Kan vara något som passar...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...