10 juli 2011

Söndag




Igår badades det hela dagen. Underbar dag!!

Första söndagen idag som jag inte behöver förbereda inför arbetsvecka - hurra!

Idag har vi varit på Biltema, hos Holmberg/Hylén och lämnat Lukas som sov hos oss, tittade på deras nya fina kök och fikade, sen körde vi till Ikea & åt lunch. Väl hemma cyklade vi en runda och pysslade lite här hemma.

Nu sitter vi med ett glas vin och njuter av att det är söndagskväll :).

I morgon ska vi äta frukost på XXXLutz. Jag har lyckats med konststycket att inte ha varit där än. Vi börjar därför dagen med att slippa fixa frukosten själva!

Kram Eva



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vilken härlig start och va mysigt och kunna njuta av ett glas vin en söndagskväll :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...