7 juli 2011

Snart så


Snart så är torsdagens arbetspass slut. Det har varit en bra torsdag, som jag har fått gjort väldigt mycket på. Ser fram emot att jobba halvdag i morgon och därefter ta s e m e s t e r!

Nu ska jag hem och ha en skön kväll. Vi ska äta lite och vara lite ute i trädgården. Jag vet att Staffan har fått sig ett rejält joggingpass idag - eller rättare sagt flera stycken. Vi övar Wille på att cykla utan stödhjul. Det går ganska så bra! Även för Wille...hehe...

Ikväll ska vi hämta hem loppan - hon kommer med tåget vid 21-tiden - längtar!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Skönt för dig att semestern kommer nu!!!:)Snaaart dottern oxå...:) Ha en skön kväll!Kramizzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...