28 juli 2011

Packning

Så var vi i "packar-tagen" igen... I morgon kör vi till Tosselilla (troligtvis kommer det att ösregna, men har vi bestämt så har vi bestämt... :D) tillsammans med familjen Djurfeldt-Rooth. Vi har planerat att vara där när det öppnar klockan 10.00. Håll alla tummar är ni snälla!


Efter en dag på Tosselilla åker vi till "Valnöt och Kaprifol" och checkar in. Grillar gott och dricker gott vin i goda vänners sällskap :). Vi sover över och kör sedan en runda på Österlen på lördag innan vi åker hem framåt kvällningen.


Ska bli himla skoj!


Nu ska jag, innan min kvälls-löparrunda, se på Ernst.
Kram Eva


2 kommentarer:

  1. härligt att även ni gillade pistachia:o))Visst var det fint,fräscht och mycket smarriga saker,o)
    Restaurangen jag brukar besöka i Hbg heter Phuun thai och ligger sidan om Tivoli....sidan om knutpunkten
    http://www.phuunthai.com/


    jättegott

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...