5 juli 2011

Njutning för ögat & buzz


bild från skönahem.com

Denna bild är en galen njutning för ögat och sinnet för min del. Här skulle jag kunna sätta mig och läsa en inredningstidning och dricka något gott. Det hade inte gjort ont om jag dessutom hade något gott att äta till också. Mumma, vad jag längtar efter semestern- dock lär jag väl inte få sitta i just denna stol - men jag ska minsann leta upp något liknande :)

Tisdag idag, och tre arbetsdagar kvar innan 5 härliga veckors semester. Men det går bra att jobba, jag har att göra och dagarna går fort ändå. Måtte dom inte gå lika fort under semestern bara.

Rapport hemifrån säger att
- det nu sitter nya däck på bilen och att den är besiktigad :).
- två skivor är vitmålade och snart på plats för att dölja sladdhögen/gräsligheten bakom tv-bänken. Bara jag slipper se sk-ten.
- att en kabelgömma är satt på väggen för alla sladdar upp i tv´n - härligt!
- att skenorna till takboxen är upphittade och förberedda inför Danmarksresan-fantastiskt!
- att jag blir upphämtad efter jobbet för att köra till BC och handla en tunika till mig och för att äta lite - mysigt värre!
Jag har blivit antagen att buzza Dove "intense Repair" - skitkul! Någon som vill hjälpa mig?

Dags att jobba igen.
Kram Eva
ps. ikväll ska jag så klart kolla in Allsång på Skansen. För tänk om vi ser Maja i bild från en karusell på Gröna Lund... jo jag vet... men titta måste vi ju ;) ds

4 kommentarer:

  1. Jag kan hjälpa dig :) Vad ska jag göra?
    Jag har fått i mig en piggelin, 3 glasvatten och två koppar kaffe... halsen vill inte med mig! Men jag får va nöjd med det lilla!

    SvaraRadera
  2. Skönt med en så lång semester, jag delar upp min i allfall :)

    Jag har inte fått del i att buzza om Dove men jag kan gärna hälpa dig :)

    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Hjälper gärna till!!!!!:)Jag ska jobba denna och 2 v till innan det är semester....:(Hoppas bara vädret håller i sig!!!:)Kramiz

    SvaraRadera
  4. Jag går också på semester på fredag i 5 veckor :))
    Ska bli heeelt underbart!

    Lycka till med buzzen, jag är för dålig på att läsa de där mejlen.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...