4 juli 2011

Maja i huvudstaden & loppishelg


Tidigt i mors 06.45 möttes Maja, kusin Cajsa och farmor på centralen. X2000 tog dom vidare till huvudstaden och fyra dagars äventyr! Jisses så roligt för min lilla loppa :). Hon kommer att se mer än vad jag har gjort av Stockholm - hoppas dom får himla skoj!



Hej då Maja ha det så kul!


På väg till Fridas Gård och deras loppis!
Hurra vilka många fynd jag gjorde - jag är helt överlycklig :)


Alla skyltar är bra skyltar!


Alla vägar är bra vägar - till loppisar!



I dagarna fyra ska nu Staffan och Wille ha semester tillsammans och hitta på en massa skoj. Idag har dom till exempel klippt häcken.... ;) och varit på Biltema och fått en ny cykel till Simon då den andra gick sönder efter att ha cyklat två gånger... - också kul?!

ja, ja - man får uträtta ärenden också när man har semester. Inte bara ligga på latsidan.

Planket blev förresten klart i helgen - HURRAAAAA!
Nu ska jag hem och umgås med familjen och sakna Maja.
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...