Lumene Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar juli 04, 2011 Idag har jag shoppat lite krämer ;) en present är därmed utnyttjad! Perfekt att handla när man själv inte betalar!Kram EvaPs. Här är så tyst.. Ingen Maja.. Suck.. Ds Posted using BlogPress from my iPhone Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer ღ ℬabbi5 juli 2011 kl. 12:21Ha en riktigt skön sommar du också....och snart är din Maja hemma igen :DSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Ha en riktigt skön sommar du också....och snart är din Maja hemma igen :D
SvaraRadera