1 juli 2011

Freedag, nästan alla på semester

Äntligen fredag. Jag tycker denna vecka har segat sig fram faktiskt. Man skulle kunna tro att jag ska börja min semester i dag. Men det stämmer inte, jag har en vecka till att jobba. Däremot börjar Staffan och Wille sin semester!! Det gör ju att jag får lite sovmorgon och behöver inte lämna på dagis :) - alltid lite!

Idag slutar jag ju 12. Jag kör direkt och hämtar upp lilleman och tömmer lådor och fack på dagis för den här terminen. Sen kör jag hem och plockar upp Maja och så sticker vi till Mc Donalds och käkar lunch! Något Wille har sett fram emot hela veckan. Han stod upp och klappade händerna i morse när han kom på att det var fredagMina hjärtegull!


Om jag hade vunnit en massa pengar, så hade jag velat ha ett sådant här ställe som sommarstuga!


Kolla vilket fräckt golv!


I morgon är det dags för loppisar! Hurra så roligt det ska bli. Längtar!
Ha en superskön fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...