16 juli 2011

Fredagsmys




Det är skönt med semester! I onsdags var vi hemma hos Ljunggrens och grillade vår medhavda marulk och deras grillspett. Sen åt vi Lenas underbara Rabarberpaj. Allt som uppladdning inför fotbollen. Jag blev så mätt att jag fick ligga i soffan och kolla matchen... :)

Igår var en fixardag inför en vecka i Danmark.

Idag var vi först hos min moster och kusin och käkade god lunch och fick äntligen träffa kusinens sambo. Trevligt!!

Kvällen tillbringades hemma hos Li & Tomas med vänner och släkt då vi firade Li's 40-årsdag! God mat och dryck och sällskap :).

Nu ligger jag i soffan igen och i morgon sticker vi.

Kram till er alla



Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Härligt med grillkvällar!!
    ha en bra semester i Danmark!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön Danmarkstur!! Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt skön semester! Ser fram emot bilder sen:) Kram

    SvaraRadera
  4. Trevligt att träffa en massa vänner när man har semester och äta gott tillsammans.

    Antar att ni är i Danmark nu så ni får ha det så trevligt!!

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...