21 juni 2011

Varför är det så?

Jag hade gärna åkt hit nu...Till Mexico. Så otroligt skönt det ser ut.
Bild från tidningenlantliv.se



Hur kan det komma sig att alla kommer på i sista sekund att dom ska ha en massa saker gjorda innan Midsommar? Jag blir tokig!!

Jag kommer ingenstans i mitt arbete idag tycker jag - väldigt frustrerande :(


Ikväll var det planerat för spelkväll med tjejerna, men det blev avbokat pga många omständigheter. Jag är bara liiite ledsen för det; jag har att göra ändå om man säger som så ;)


Staffan och grannen håller på för fullt med planket och det går framåt. Ikväll måste dom hämta mer plank. Så ikväll planerar jag mer Midsommar :)

Ikväll är det dessutom säsongsavslutning på Äntligen Hemma OCH så har jag handlat tidningen Lantliv Sommarhem - En slappekväll kanske?


Kram Eva

1 kommentar:

  1. Allt bra?
    Planer för midsommar?

    När går ni på semester?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...