15 juni 2011

Så var det tupperwarekväll

En dag per år samlar jag vänner och bekanta för en Tupperware-kväll. Älskar tupperware-produkter. Hållbara, snygga och användbara!! Det finns dock en nackdel... det är så j-la dyrt!

Men, man kan ju köpa en liten sak varje år och har man som jag, "partyt" hemma hos mig så får man alltid en liten gåva. Nu efter att i ca. 7 år haft Agneta som kommer hem till mig så har jag skaffat mig ganska mycket tupperwareprodukter.


Denna riskokare har jag redan. Används i micron. Det absolut bästa köp jag gjort!


Denna ska jag nog beställa ikväll. Samma typ som riskokaren, fast till pasta... :)
Också till micron - det går så smidigt och utan kladd
!




Avanti-serien är också jättebra. Behöver fler förvaringsburkar.



Idag är onsdag och jag jobbar hela dagen. Känns konstigt, men skönt på samma gång. Jag slipper ha piskan på ryggen att hinna med 8 timmars arbete på 4 timmar. Dessutom är det ju slut på teorin på ridskolan (sommarlov) - så jag känner mig lugn inför kvällens träff. Ska bli himla skoj!

Vad gör ni en helt vanlig onsdag?
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Går på Tupperware party!!! :o)
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera
  2. Tupperware har verkligen bra saker,men det är jobbigt när alla burkar rasar ur skåpen när man öppnar dem! Puh,svårt att få plats med allt,men som sagt,bra är de!
    Ikväll drar jag till jobbet igen!
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Här blev inget tupperwareparty!!!:)Hade varit kul och gå på ett är ju måååånga år sen sist.Nä här blev en sväng till IKEA istället. Blev middag och sen mjukglass till efterrätt.:) Hoppas partyt blev lyckat.Kramizz

    SvaraRadera
  4. jag har jobbat :)
    var år och dar sen jag var på tupperwareparty...

    må så gott
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...