10 juni 2011

Ring

Var och lämnade armbandet då det satt för hårt det också.... Har jag så feta handleder? Ja, tydligen :)

Det blev istället denna tunga silverring.


... och ett par örhänge som hörde till


Nu är jag mkt nöjd med presenten från mina kollegor- tack!!



Maja i morse på väg till skolan.



Nylockad och fin!




Under skolavslutningen.



Maja med fröken Kim!

Nu är det SOMMARLOV :) och det firar vi genom att cykla hem kära Ljunggrens ikväll på grillkväll och samkväm :)

Ha en skön fredag!

Kram Eva

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vilken söt maja!!!:) Ha en skön kväll!!!Kramizz:)

    SvaraRadera
  2. Härlig känsla när man slutar skolan :)
    Skönt med långt sommarlov!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...