7 juni 2011

Jisses vilket väder

"Skrevs igår kväll"

Man kunde gissa sig till att detta väder skulle komma som pågår nu.. Ösregn, fruktansvärd åska och hiskeliga blixtrar. Parabolen utslagen, vi kan inte kolla tv. Katten osäker och snart kommer nog Maja och är rädd...

Hoppas luften blir friskare att andas så att man sover gott.

Vilket skådespel med blixtrarna!

Jag bloggar genom telefonen & Staffan tittar ut. Annorlunda kväll måste jag säga.

Kram på er


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...