13 juni 2011

Foton

Natten lugn och skön. Katterna sovit gott. Laban hos Maja och Rambo i huset någonstans.


Hälsning på morgonen. Rambo besviken på att Laban inte vill leka hela tiden.



Jag ligger hellre här... Och luktar på...

Maja är hemma och är kattvakt idag på första dagen på sommarlovet. Så är det, vill man inte gå på fritids så får man jobba!

På tal om jobba så är det Simons första riktiga arbetsdag i dag!! Nu är det slut på skolan och det hårda livet har börjat - kul!!


Jobba ska jag också göra nu :).

Kram Eva


Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Låter som du kommer ha en bra dag!
    Vad ska Simon jobba med?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina katter ni har :o)
    Hoppas du får en fin dag idag.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Svar; Jag är så van vid att inte kunna planera något när jag har jour...

    Vilka fina bilder! Skönt att ha ett jobb både för gammal och ung ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...