27 juni 2011

Ett felmått...


En inspirerande bild hittade jag idag. Det lustiga är att jag själv satte upp mina tallrikar som är likadana igår i min tallrikshylla.
Bild från skönahem.se

kan gör stor skada. Ja, skada och skada - det har inte blivit så stor skada, bara lite :) Nu är planket på grannens sida uppe och dom fortsatte igår på vår sida.

Vi sätter planket om lott, men nu upptäckte vi att springan mellan planken är för stor - vi täcker inte över springan med vårt plank, för att pålarna är för tjocka (hm... om man hade råkat hamna på en snusksida så hade detta kunnat associeras till något annat, men nu gör vi ju inte det så egentligen är det onödigt att skriva om det, för då förstår ju ni vilken snuskhumor jag har....hehe...)

Därför måste vi idag göra om grannens sida...........blääääääääää. Men det går ganska fort. Dock känns det som att vi tar tre steg bakåt istället för framåt :)

Hepp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...