7 juni 2011

Bilder från Fjorden, Holmenkollen och helgen

Bilder :o)



Oslofjorden - här är så otroligt vackert!! Jag har inte en tillräckligt bra kamera för att bilden ska bli rättvis. Men jag lovar - det är underbart fint.





Min darling

Vy



Den nya Holmenkollen. Ihh, den var stor & hög. Fy för att hoppa här.



Inte jag - utan en staty..hehe



Det gick en hiss upp till toppen om man ville se. Det vill vi, men hann inte....blä...





Wille tog sig ett dopp i Pudesjön i helgen!




Mina naglar idag - riktiga! Ej fusk - fint va?!







Idag är det en vanlig arbetsdag. Det är tisdag men jag tror att det är måndag.. Ikväll ska Maja rida "igen" - då ridfröken var sjuk en lektion. Det sker ikväll.


I morgon är det onsdag och jag jobbar heldag. Från och med nu har jag mina halva dagar på fredagar istället! Det ska bli skönt och roligt.
Börjar dock denna fredagen med att "strula" lite, då det är skolavslutning (den blomstertid nu kommer, med lust och färgring stor. Nu nalkas...) Maja går ut 3:an - jisses...
I morgon kväll ska jag hjälpa mamma hemma med en liten fest dom brukar ha på gården. Ska bli mysigt!

Staffan är hemma med lilleman idag då han ju hade feber hela dagen igår. I morse vaknade han feberfri och jag hoppas det håller i sig..

Kram till er alla

1 kommentar:

  1. Vad fina bilder-det ser härligt ut!Fina naglar har du också - på mitt jobb går naglarna sönder lätt tyvärr...

    Bra att du kan vara hemma med sjuklingen imorgon.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...