25 maj 2011

Wiee det är onsdag


En härlig bild från det fina gästhuset jag visat innan. Här har vi en liten trappa upp till sovrummet. Härligt vitt och snyggt!
Bild från alltihemmet.se


och jag har kort arbetsdag. Det har jag idag och nästa onsdag också, sedan flyttar vi min halva dag till fredagar. Vi ska prova, för just nu är det gräsligt stressigt för alla när jag går 12. Mest för mig själv så klart - sen har jag ett litet hel-ete när jag kommer på torsdagsmorgonen och måste ta tag i onsdagens saker först. Nä, vi provar fredagar hädanefter för det ringer mindre på fredagar efter lunch och är det paniksaker så löser det sig ändå.

Det gäller bara att jag har fokus på att hitta på saker med Wille fast det är fredag. Men det löser sig nog!

40 år och 1 dag är jag nu - känns bra!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till dig i efterskott!!

    (Kunde inte komma in på din sida igår)

    Så många kalas du ska ha. Är det för kompis och släkten? Hur firade du din dag igår?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  2. Ser att du fyllde jämnt igår!GRATTIS!! Jag fyller jämnt i höst men 10 år fler än du;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...