8 maj 2011

Stall, trädgård, inredning och marknad

Ska strax klä på mig stallkläderna och bege mig iväg till stallet i ett par timmar. Under den tiden kör Staffan och Wille och hämtar växthuset som min bror har byggt till Maja. Hemma från stallet, så ska jag klippa gräsmattorna i väntan på att hämta hem Maja som ska på stallvärdsmöte. Vad som händer sedan får tiden visa - vi har ju ett plank att bygga och ärenden att utföra...

Igår var en härlig dag med först inredningsrunda med Eva & Madde (ska berätta mer i ett annat inlägg) och sedan har byn Bonnamarknad så vi var där nere och kollade allt roligt. Avslutade lördagskvällen med grillat och vin och avkoppling!

Nu, nu är det dags att borsta tänderna :)
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Jaha ja...fullt upp hela dagen verkar det som!!!!:) Ja här går det oxå i ett...Ha en skön solig dag!!!!Kramiz....:)

    SvaraRadera
  2. Var snart helgen över för denna gång. Vi har tagit det rätt så lungt. Fixa en del med kläder och skor inför Hampus student. Får ta lite i taget är ju en del att fixa. Tänkte jag skulle beställa tid till klipping när jag kommer hem i morgon.

    Har ni bestämt när ni ska ha semester? Hitta på något i sommar?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  3. Låter som en fullspäckad helg :)
    Kul när de händer saker ibland!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Mycket på G...

    Bonnamarknad låter kul!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...