15 maj 2011

Soff-kväll

Det var längesedan jag satt i soffan från klockan 19. Men det gjorde vi ikväll - vilket resulterade i att Wille, jag och Staffan somnade.. Maja hon satt med datorn i knät och somnade verkligen inte. Däremot väckte hon mig lagom till att jag hann koka en kanna kaffe och väcka Staffan innan hockeyn började.

Just nu står det 1-3 till Finland och jag är arg... Men, det är 14 minuter kvar och allt kan hända.


Idag har varit en lååång dag, det har varit en lång helg med mycket "göra". Men trevligt. Jag har så klart tagit foton, så "helgen i bilder" kommer troligtvis, sin vana trogen, i morgon.


Ha en fortsatt skön söndagkväll - snart är det måndag!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. mmm de gick inte så bra i går men jag höll även på Finland :)
    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...