16 maj 2011

Samma visa igen



Det var samma visa igen för mig under dagen idag. Blogger hade stora problem och jag kunde inte logga in - inte heller kunde jag kommentera hos någon annan. Mycket irriterande!

Helgen i bilder blir därför försenat, jag orkar inte ladda upp bilderna nu. Det får bli i morgon om Blogger vill....



Idag har det varit utvecklingssamtal både för Wille och Maja. Det gick utmärkt!! Vilka fina ord vi fick om våra barn - vi är supernöjda och stolta föräldrar. Förhoppningsvis har vi byggt en god grund för framtiden i våra barn.



Efter middag, var det dags att handla mat inför veckan och sedan har jag suttit vid vår "super-sega-tråkiga-långsamma-hängersigalltid-dator" på ovanvåningen och lagt över bilder på min externa hårddisk. Jag letar gammalt foto på Simon som vi kan göra studentskylt av. Då upptäckte jag samtidigt att jag inte lagt över foton från 03-06 på hårddisken. Hade varit typiskt att datorn-med-alla-namnen skulle krascha innan. Lika bra att göra det direkt när jag upptäckte det. Därför har jag inte inte hunnit mer än en maskin tvätt och att plocka undan i hallen.



Men i morgon är en annan dag och då tror jag inte (har inte kollat almanackan) jag har något "måste" på kvällen - så då fortsätter jag stryka på min "att göra lista" inför denna veckan. Jo, det jag "måste" är så klart att se Äntligen Hemma :)



Nu ska jag lägga upp fötterna på pallen och luta huvudet bakåt. Jepp, jag somnar förmodligen...





Idag skickar jag en speciell hälsning till mamma där hemma och pappa i himlen:




Grattis på er 46-åriga bröllopsdag!!


Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ja,det har varit lite strul med blogger,men jag tycker det funkar nu igen :)
    På din måste lista måste alltid finnas en tid för dej att vila-upp med fötterna ofta :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Trist när det strular med teknik... bra att du kom på att du skulle ladda över fotona nu innan det kanske är för sent!

    Nästa år har vi en student - borde kanske leta gamla negativ redan nu.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...