23 maj 2011

Mysiga måndag + bilder

Uteritt i söndags med "hästskötar-gänget". En liten skön avslutning!

Efter ritten, bjöds det på korv med bröd och fin-fint bröd från Lunds Stenugnsbageri!


Wille körde lite bil. Man ska ju börja i tid.




Jorå, det är minsann måndag igen. En helt vanlig måndag - förutom att jag ska spela kort ikväll och snacka en massa skit :). Det gör jag i vanliga fall inte på måndagar. Ser jag fram emot! Jag har gett upp hoppet om att vinna spelomgången, men vem vet..hehe.. Jag i alla fall tur i kärlek :)

Vad gör jag i "vanliga fall" en måndag? Ja, inte vet jag - jag spelar inte kort i alla fall... Mest troligt är att jag sorterar tvätt och annat skoj (?)

Nu är det dags att ta ett varv i lokalen. Ha en skön dag & kväll!
Kraum Eva

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!

    Danmark är fint!! Vart i Danmark brukar ni semestra? Har ni stuga där?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  2. Åh, det såg mysigt ut det där!!

    Min måndasgkväll bestod av lammstek, TV, skjutsning och sen lite mer TV... Skönt att vara hemma efter 5 dgr borta.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...