24 maj 2011

Min dag

Idag är det min dag.. :)
Idag fyller jag 40 år.

Jag har blivit uppvaktad.



05.30 sjöng min familj för mig och bjöd på kaffe och presenter på sängen!


Fick måånga fina presenter - bland annat mina efterlängtade converse!


Presentkort på massage eller vad jag vill, parfym, hårfön, kudde, blommor, converse bland annat.


På jobbet dukade jag upp med frukost och bjöd mina arbetskamrater på. Tyckte det var lite bättre än en tårta till kaffet.


Jag fick många fina saker av mina arbetskompisar!

Stort tack till er alla - mitt firande fortsätter hela dagen och kvällen och till helgen och på midsommar :)

Kram Eva

9 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS på Din Stora DAG! Hoppas dagen fortsätter lika underbart...
    :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!!!! Kramizzz:)

    SvaraRadera
  3. Hipp hurraaa på din daa!

    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Ett stort GRATTIS på födelsedagen, hoppas du har haft en riktig toppendag!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Grattis på Din dag
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Grattis ♥
    Vilka massa fina gåvor du fått!
    Boxen "minnen" gillar jag starkt!

    SvaraRadera
  7. Ja, tänk när man fyllde 40.....
    Men å andra sidan är det ju inte så länge sedan...... knappt 10 år.
    Hoppas din dag varit bra och att du får ett fortsatt bra firande.
    Grattis!!!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Hipp Hipp Hurra på din 40 års dag! Välkommen i klubben :))
    Kram Annette

    SvaraRadera
  9. Men...Grattis i efterskott!
    Så fina saker du fått. :O)
    Ha en fin dag idag också och jag hoppas solen skiner på dig.
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...