10 maj 2011

kvällsmöte

Fräckt bord från Sköna hem.se



När klockan slår 17 vill jag köra hem. Då har jag massor som måste hinnas med och fixas och göras och donas, innan man kanske vid 21-tiden slår ner den breda i soffan (häcken då alltså) och slappnar av.




Ikväll har vi möte kl. 17.15 med jobbet och hela min tisdag blir fördärvad... suck.


Jag vill hem när jag slutat jobba. Egentligen vill jag hem redan nu, för någon lunch har jag inte direkt haft..

Ja, ja - vad är en bal på slottet?
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Jobbigt när man får hemlängtan!! Kram

    SvaraRadera
  2. "Hem" till det där bordet skulle man ju vilja! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket snyggt bord.
    På min arbetsplats har vi alla möten under arbetstid. Mycket bra tycker vi, speciellt småbarnsföräldrarna. Ja, jag med. När man slutat vill man hem.
    Hopas du fick lite kväll.
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...