11 maj 2011

Klipp och Mac

Också en bild lånad från Sköna hem.se

Visst ser det behagligt ut att bo där?!



Idag hämtar jag Wille lite tidigare. Vi ska luncha tillsammans :). Det blir favorithaket Mac Donalds.. Han älskar pommes. Så jag hämtar upp honom på dagis och kör til MacDonalds och köper lite mat och sätter oss på deras uteservering. Sedan leker Wille lite undertiden jag solar mitt bleka nansikte. Därifrån kör vi sedan till Filippa (vår frisör!) och fixar en rejäl sommarklippning på Wille. Och så ska han få färg i håret så klart!

Kanske vi sen hinner lite ärenden eller en cykeltur innan klockan slår 16.00 och jag och Maja styr kosan mot stallet.

Önskar dig en bra onsdagseftermiddag!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Jag njuter av min lediga dag och laddar batterierna för åttadagars jobb! Mannen och sonen kom hem med kebab, gott men blev för mycket...Det där stället ser härligt ut! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...