14 maj 2011

Inte kunnat


Är det fler än jag som har haft problem med Blogger? Jag har inte kunnat blogga på flera dagar och jag har haft abstinensbesvär :). Nu har jag egentligen inte så mycket tid att sitta här, men kan förhoppningsvis komma tillbaka senare idag.

Idag är det lördag och Eurovision Song Contest- I like!! Men innan dess ska Maja iväg och rida en stund med mig som ridfröken (mohahahahah, det blir inte lätt för henne, heheheh) Fast det går bra, det har vi gjort förr. Jag vet exakt vad hon behöver träna på och det ska hon göra idag. Någon timme senare ska Maja på myskalasträff hos Julia. Vad vi andra gör vet jag ärligt talat inte - hur skönt är inte det då? Att inte ha varje minut planerad?!

I torsdags hade vi urnsättning för pappa. Under denna timme var det strålande solsken och klarblå himmel. Innan var det molnigt och tråkigt och efter den timmen började det regna. Det var en mycket speciell timme och jag återkommer och berättar mer och visar en bild (så klart). En sorglig men bra dag ändå.

Nu ska jag vakna.
Kram Eva

ps. Nu har jag sett Twilight 1 och 2. Jag är såld. Jag känner mig som 18 år igen och nyförälskad. Fast i sagan då alltså :). Har ni sett filmerna eller kanske till och med läst böckerna? Nu längtar jag till jag ska se 3:an. 4:an kommer i höst på bio. Kanske läge att gå på bio för första gången på mååånga år ;) ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...