21 maj 2011



Igår kväll tittade på på del 3 av TWILIGHT.

Tycker man om sagor, måste man se dessa.


God lördag!
Vilken härlig dag, med sol och oplanerat schema. Så pass oplanerat att jag blir helt ställd, vad ska jag göra? Givetvis har jag hur mycket som helst som jag KAN göra, men frågan är - vill jag?

Vi får väl se, jag ska i alla fall börja med att koka en kanna kaffe och gå ut och sätta mig en stund.

Kram Eva
ps. Maja tog ut Rambo i sitt koppel idag - först helt förvirrad och sedan lycklig! ds

1 kommentar:

  1. Såna dagar behöver man verkligen - det låter ljuvligt!

    Jag har en oplanerad dag i Göteborg idag...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...