27 maj 2011

Höger arm

Hela min högerarm har varit iskall hela dagen. Hade lite smärtor i axeln också.. Min kollega förbarmade sig över mig och tryckte ut en ca. 100 hårda muskelknutor ;) - nu är jag varm och skön igen :o)! På måndag kommer vår massör hit på jobbet - hur skönt är inte det då?

Ikväll är det en helt vanlig fredags-mys-kväll. Hade Twilight 4 varit klar, så hade vi sett den ikväll - men den har ju inte ens kommit ut på bio. Till hösten kommer den och då har kära Mausi lovat att följa med mig - eller hur Mausi??

I morgon ska vi fira min 40-års dag tillsammans med närmsta familjen. Vi bjuder på gott grillat och rumstempererat rött vin - mumma! Jo, det ska bli himla trevligt. Ska bara försöka låta bli att vansinnes-städa innan gästerna kommer. Det är ju bättre att vansinnes-städa när dom har gått ;)

På söndag står vi givakt i stallet kl. 08.00 - dags för HopptävlingSärslövs Ridcenter. Maja startar 13.00 - först i sin klass. Jag håller alla tummar jag har!

Trevlig fredag!
Kram Eva
ps. jag fick ett presentkort på 1500:- från min arbetsgivare att spendera i valfri affär eller site - jag måste börja leta - hehe. ds

2 kommentarer:

  1. Härligt med fredag!
    Twilight............mumma
    Ikväll ska jag titta på en annan film med R-patts. Är gräsänkling ikväll hehehe så när ungisarna sover........busar mamma med mys och drama film :O9
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...