17 maj 2011

Helgen och förra veckan i bilder :)


Vår onsdagsturné började på MacDonalds med lunch och lek.

Sedan körde vi ju till frissan och fick sommarklippningen! Som nog inte håller längre än en månad...

I torsdags var det urnsättning för pappa. Så efter vår lilla cermoni (jättefint!) där Staffan läste den finaste vers (tack Tessan!) så drack vi lite mousserande vin och åt jordgubbar. Precis som pappa hade velat.

Fick en bild från Mausi- kattleverantören :) på dom 7 kattungarna i en hög!


Här påbörjas utgrävning av Majas trädgårdsland. Fler plattor har vi lagt också.

Titta så fint det blev med rött staket och en supernöjd Maja. Jättefint pryder detta sin plats i trädgården. Tack snälla Rikard för all hjälp!!!



Maja i söndags på hennes privatlektion med inriktning hoppning. Visst ser det ut att ha gett resultat?!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Men så fint att "fira" pappa med champagne och jordgubbar. Det hade han säkert tyckt om...

    Jag älskar Majas lilla trädgård - det är såå fint! En dröm för en liten trädgårdstjej!

    Fin klippning också på lillkillen...

    SvaraRadera
  2. Oj...är din pappa borta...beklagar. Men vad fint ni hedrade hans minne!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...