30 maj 2011

Halsen

Idag är jag hemma med en sjuk Maja. Hon har ont i halsen och hade det igår morse när hon vaknade också, men ignorerade det för det var ju hopptävling... Berättade hon igår kväll alltså..

Så när hon var helt tjock i halsen i morse och totalt slut, bestämde vi oss för att hålla henne hemma idag. Jag stannar hemma med henne, för hela Staffans jobb ska vara lediga på fredag och behöver "jobba in" rejält.


Ja, jag är också ledig på fredag :o). Vi åker nämligen på Olsokryssningen ihop jag och Staffan och hans arbetsgivare och arbetskamrater. Det ska bli himla skoj - absolut bäst är att vi betalar 0:-... jag kan inte ens pruta ;)

Commodore de Luxe
En Commodore de Luxehytt är en de mest rymliga och lyxiga hytterna ombord. Alla Commodore de Luxehytter innehåller mängder av extra faciliteter, som bl.a. bekväma sängar, eget badrum, room service och förfriskningar.

Sängkläder och handdukar
Badrum med dusch eller badkar
Tv
Roomservice
Garderober
Förfriskningar
Tillgång till Commodore Lounge

------------------------

Nä, nu ska jag nog ta och lägga mig på soffan med Maja och kolla lite tv - återkommer!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Trist med sjukan men underbart att ha kryssningen att se fram emot - låter ljuvligt!

    SvaraRadera
  2. Suck, avis...;)! Ha det riktigt mysigt!!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...