26 maj 2011

Galen dag, glad & unikt

Galet. Idag är en dag när allt handlar om minuter.. Tja, kanske inte riktigt men nästan..


15-17 är det öppet hus på Majas skola.

16.30 - två köpare till våra klädbetjänter kommer

17.15 - skjutsa Maja till ridningen

17.30 - Grillkväll på dagis

20.00 - Hämta hem Maja




Då har jag fått tacka nej till aktivitet med jobbet ikväll som jag väldigt gärna ville gå på. Men man kan inte vara överallt och mina barn går först!
Men det ska bli kul!


Jag är glad - för igår fick jag beskedet från mammografin och det finns inga tecken på cancer i brösten. Puh.. Misstänkte det inte heller, men vem vet?

Jag är glad - för att jag har lagt ut massa saker på Blocket och folk ringer som galningar. Jag säljer klädbetjänter, Expedithylla, Vit skänk, Resesäng & Bilstol :o)





Jag är glad - för igår fick jag tandkrämen - som vi ska "buzza". Någon som vill prova? Säg till, jag skickar ett ex.


Den unika saken är att ingen utav föräldrarna till barnen i Majas klass är skilda!!
Visst är det unikt!? Har nog aldrig varit med om det förr.. Nä, dom är inte bara 5 elever i klassen *fniss*. Fast dom är bara 24 - ändå unikt tycker jag!

Nu ska jag ta sats och strax sticka iväg!


Torsdagskram till er alla
/Eva

2 kommentarer:

  1. Hoppsan! Hoppas du hann med allt...

    Appen i min iphone som jag köpt för några kronor heter : "BlogPress",funkar bra att blogga med den :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra med mammografin!!!:) Jag testar gärna en tub!!!Ha en skön kväll!!!Kramiz..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...