5 maj 2011

Dyra gubbar

Igår var jag, Maja och min mamma gå på DROP-IN på Willes dagis. Det var mysigt att sitta och fika och att Wille fick visa runt och berätta allt dom gjort dom senaste måanderna. Nu vet jag ju så klart det mesta, men det gör inget. Min mamma och Maja hade ju inte sett allt :) Lite hög ljudnivå blev det allt, men det får man räknar med en sådan eftermiddag.

Det är alltid så fint fixat! Tack!

På kvällen var det ridning med Maja och då fick jag återse kära Madde som jag inte sett på jättelänge. Kul att se dig Madde - ännu roligare att vi ses imorgon igen :)!!



På min lediga onsdagseftermiddag (några timmar i alla fall) så lekte jag och Wille med lera. Av sin gudmor har han fått en glassmaskin för lera och det är himla skoj att leka med.



På kvällen satte jag Maja i arbete med att "snoppa jordgubbar"!

40:- för en liten yttepyttelåda betalade jag och så bjöd jag mina kära barn. Jag glömde till och med att smaka en....*snyft*. Dyra gubbar det där!




Nu är det äntligen fredag igen :)!! Vad har ni för planer ikväll då?

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Söta barn du har!
    Ja fredag och våren på intågande :) Lunch i ett soligt Stockholm. Hemmamys med pizza och vin ,kan inte bli bättre!

    SvaraRadera
  2. Oj det var dyra gubbar! Hoppas dom intogs med andakt :)Trevlig helg..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...