20 maj 2011

Du underbara fredag


Kolla vilket kärt gästhus!
Bild lånat av AlltiHemmet.se



Så börjar det äntligen närma sig avslut på denna sista arbetsdag för denna vecka. Det är jätteskönt. Jag har hunnit med mycket idag - på morgonen så var jag ju på mammografi. Det gick bra, gjorde inte så ont. Hela besöket tog väl 8 minuter tror jag ;) På lunchen hämtade jag hem taket till Majas växthus (eh... när det fraktades hem till oss, så råkade taket flyga av på vägen.. och två glasrutor gick sönder - men nu är det nytt och fint!) Handlade middagen till ikväll (Tacos!) och tankade bilen och betalade en räkning.

Effektiv lunch!

Ikväll är det fredagsmys som alltid och kan du tro, helgen är inte fullproppad.......än........ ;)

Ha en riktigt skön fredag!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Kikar in för att önska dej och familjen en trevlig helg!!!!:)Kramiz...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...