14 maj 2011

14 maj

Den 14 maj är ett datum som har fastnat i mitt huvud. Den 14 maj fyller "kompisar från förr" år. Ett tvillingpar som bodde på samma gata som jag, vi gick i samma klass och varje morgon kom dom och hämtade upp mig och vi gick gemensamt till skolan. Till samma skola som Maja går till varje morgon. Jag var på ganska många kalas den 14 maj. Vi har haft jätteroligt ihop. Tyvärr har vi ingen kontakt idag. Det datumet kommer jag alltid att tänka på dessa tjejer Anette & Catrin.

Idag fyller dom 40 år.

Jag tänker ett STORT GRATTIS till dom båda.
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Tänk vad konstigt med vissa datum som fastnar! Ibland tänker man på vänner från förr och undrar hur de har det! Kram

    SvaraRadera
  2. Du kanske kan hitta dom på Facebook :)
    De är som man kommer ihåg gamla telefonnummer :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...