7 april 2011

Torsdag

Jisses, det blåser ute... Väldigt mycket, men än har jag inte gått och lagt mig. Det är ju där uppe i vårt sovrum som det låter som mest. Det låter hemskt när man ligger i sängen när takplattorna spelar flöjt av vinden. Kanske Maja tycker det är hemskt också, för då har jag anledning till att sova hos henne ;)


Mest av allt hoppas jag att stormen bedarrar så klart - och det gör den säkert!


Ikväll har jag haft en lugn kväll i stallet med Maja - en njutarkväll faktiskt. Trots blåsten så red dom ute i paddocken och övade hoppning inkl en bana. Laddar upp filmen i morgon! Det var ljust när vi körde hem och det har jag längtat efter riktigt riktigt mycket - nu är det verklighet igen och det är underbart.


i morgon laddar vi för en weekend med Tessan & Roger. Men först jobbar vi.


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...