12 april 2011

Så var det tisdag


Det var inte lika roligt att vakna i morse till regn och rusk och halsont... Fast nu tycker jag att det halsonda har gått över lite. Oftast är det väl så att det känns värst på kvällen och på morgonen.. Många runt mig har just ont i halsen, så förvånad är jag inte!


Det regnar fortfarande *suckar*. Det är mycket mer uppiggande när det är sol.




Igår tittade jag på "Total Blackout" och fick en rejäl dos med skrattanfall - ja hela familjen fick det. Jisses så skönt det är att skratta så mycket. Kanske inget speciellt intelligent program, men det spelar ingen roll när man får skratta!



Ikväll kommer mamma hem till oss - det var en vecka sedan jag träffade henne. Ska bli mysigt!


Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Är du sjuk? Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Nja, sjuk och sjuk ;)
    Jag är inte hemma från jobbet - men jag har ont i halsen...

    Tack för omtanken!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch ja,regn är inte så kul (bra bara,för då försvinner snön)
    Krya på dej från det onda i halsen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...