14 april 2011

Oj, redan torsdag

Härligt bord - här slår jag mig gärna ner och äter tillsammans med nära och kära.
Bild från: Alltihemmet.se




Igår glömde jag tydligen blogga :) *fniss*. Kan bero på att jag hade halvdag på jobbet (men jobbade som om det var en heldag). Sen handlade jag mig en pilatesboll att ha för hemmaträningen och slutligen körde jag och hämtade upp min lille grabb på dagis :o)


Eftermiddagen spenderades på hemmaplan utan några speciella aktiviteter. Båda två var trötta så vi satt mest i soffan och hade mystid. Skönt det också!

Tur vi fick mystid för sedan så var det "stalltjänst" i 4,5 timmar - jag och Maja ihop. Kul!


Men, jag har ju fortfarande ont i halsen, så lite vila hade inte gjort ont...

Nu ska jag ut i solen och ta mig en lunchpromenad. Behöver luft känner jag!

Kram på dig

4 kommentarer:

  1. Duktig du är som ska träna hemma också, kul och höra vad du tycker om den träningen.
    ha så kul i stallet! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag landar mig med gärna där vid bordet :) Gärna med dig :)

    SvaraRadera
  3. Kul med en pilatesboll. Min väninna har den vid datorn så att hon och resten av familjen kan träna bålen när de ändå bara sitter där...

    Superläckert bord...

    SvaraRadera
  4. Hej Eva. Jag brukar följa din blogg,jag tycker det är intressant.
    själv har jag börjat blogga,lite om dagens händelser.
    Du får gärna titta in här
    http://smulisfynd-smulisfynd.blogspot.com/
    Hälsningar Doris

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...