18 april 2011

Ledsen och arg


I morse när jag kom ut och skulle köra iväg, så ser jag att mina ljus ligger på uppfarten. Ljusen jag brukar ha i mina lyktor. Konstigt.. När jag sedan studerar vidare så inser jag att någon har varit inne på tomten och tagit alla mina lyktor!!!

Men va fan....

lite längre ut på gatan hittar jag dom, sönderslagna...


"Dom" har inte varit på tomten för att sno något, för både Majas och Willes cykel stod på uppfarten olåsta... Nä, utan mina lyktor lyste väl för fint sent igår kväll så dom retade sig på det. En lykta stod vid ytterdörren.. En lykta var helt ny... Min minsta och fulaste lykta tog dom aldrig...


Vad har jag gjort för ont? Jäl-la idioter...

8 kommentarer:

  1. Näää, vad ledsen jag blir...och förbannad, blir galen på alla idioter som gör idiotgrejer! Grrrrrr! Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Så himla onödigt! Snacka om att vara misslyckade som föräldrar om ens barn gör något sånt här, förmodar att ingen vuxen ligger på denna nivå!
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera
  3. Alltså dessa jäklar som inte kan skilja på ditt och mitt!!!:( Hoppas nån av grannarna kanske har sett nån som tog dom....Kramiz på dej..

    SvaraRadera
  4. Fyyyy vad arg man blir, tänk att vissa bara vill förstöra!!
    Tänk om man fick tag på dom som gjort de, grrrrrr
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fy f-n vad dåligt!!! Stackars dig...

    SvaraRadera
  6. Men fy vad onödigt, att folk inte kans skilja på mitt och ditt!
    Skickar en stor kram.

    SvaraRadera
  7. Säger bara idioter!!!!
    Synd att man aldrig ser det!
    puss..

    SvaraRadera
  8. FY! Så tråkigt att man inte ska kunna ha något, utan att det ska fördärvas. FY!
    Doris

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...