8 april 2011

Hoppning

Här kommer filmen på Maja när hon igår kväll hade hopplektion. Vädret var himla fint fast det blåste ganska mycket, vilket kan höras på filmen också. Även en konstig röst "ta det lugnt" kommer fram - vet inte vem den tillhör..... ;). Kycklingmamman kanske?






Är det någon mer än jag som alltid har hål i sina jackfickor? Jag förstår inte vad jag gör - var jag en mus i mitt förra liv? Jobbigt är det också, för jag blir aldrig färdig till att laga dessa hål, så alla nycklar och lösa mynt åker rundor i hela jackfodret. Blir lite svårt att få tag på :)


Idag är det fredag, och jag ska direkt hem och packa övernattningsväskan. Sedan bär det iväg till Tessan och Roger och en myshelg. Ska bli skönt att bli omhändertagen :o)


Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Duktig hon är Maya, stolt mamma filmar.
    Skönt och få komma bort.
    Ha en härlig helg! kram

    SvaraRadera
  2. Här är en till. Har hål i minst tre jackor:)))) kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...