12 april 2011

Helgen

Glada barn i centrala Malmö

Linus & Wille - tycker det är kul att fika på Lilla Torg
Första gången i Citytunneln!
Fint på väggarna med olika bilder - Det "körde" precis som om man satt på ett tåg. Det är tågfönster med andra ord på väggen. Lite illamående blev man när man tittade där.. Känsligt... suck..


Wille inne i tåget - MYCKET spännande. Ja, dom andra bilderna kan jag inte visa - men jag kan ladda upp en film. Då kanske ni kan få fram känslan av att vara ledig och dricka gott vin i goda vänners sällskap.






Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att se er alla!
    Och så mysigt ni hade det!
    Men du & Tessan kan vara glada att ni hade solbrillorna på! Roger ser ut som en rysk seriemördare!
    Kram / Misan

    SvaraRadera
  2. Hahahah, det ligger något i det Misan!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...