4 april 2011

Härligt vårväder i helgen

I lördags åkte grillen ut! Mmmmm härligt med vårsolen i ansiktet och gott vin.
Det vankas mat - i lördags blev det hemmagjorda hamburgare.
Till förrätt åt vi ost och salami - härligt!!


Vi hade kära vänner Li & Tomas med barnen hemma hos oss på middag i lördags. God mat i goda vänners lag - vi hade himla trevligt! På dagen var vi ute i det underbara vädret +15 grader!! Hurra så skönt det var!

I söndags var det tyvärr sämre väder, men vi lyckades ändå vara i stallet och sedan ha en myssöndag tillsammans i familjen. Nu är det måndag och en härlig vecka har vi framför oss!! Jag har ju hunnit med ett träningspass redan, och ikväll ska jag träna knölen som sitter på halsen. Det är dags för GinRummy-kväll med tjejerna :) Ha det bäst! Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Vi fick aldrig ddet där fina vädret i helgen som utlovat. Det ser underbart med grillning... Härlig förrätt också!

    SvaraRadera
  2. Härligt väder ni har haft, vi hade desto sämre.
    Ser härligt ut på bänken!
    Lycka till i kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Ni hade nog bättre väder i helgen än vi, men i går vad det ljuvligt!
    Vad gott det såg ut med salami och ost ... mmm så härligt att kunna njuta ute!

    SvaraRadera
  4. Vad underbart! Vad fint du har gjort här inne! Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...