3 mars 2011

Tomhet

Vaknar med ett hål i magen
Det är tomt och något fattas
Ögonlocken är svullna och jag ser inte klok ut
Det gör ont i ögonen
Det gör ont i själen
Det gör ont i hjärtat

Det var jättefint igår
Minnesstunden var också jättefin här hemma
Hoppas och tror att mamma är nöjd
Jag är nöjd, min bror är nöjd
Pappa är säkert också nöjd

Himla fina blommor kom - tack för alla!!
Ett stort och hjärtligt tack till Tessan, Helena och Sussi som kom på begravningen - jag blev så glad mitt i sorgen

Nu börjar vardagen

8 kommentarer:

  1. Stor kram till Er!
    Tänkte så extra mycket på er igår!

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog att kännas tomt ett tag...nu har du minnet av det fina kvar. Kramar

    SvaraRadera
  3. Kram!
    Ses vi på lördag?
    Misan

    SvaraRadera
  4. Längesedan jag var här inne, det förstod jag när vi träffades.
    VI har skaffat ny data och sen har det liksom inte blivit av.
    Men hur som helst. har jag tänkt på dig och familjen.
    Skönt att det blev en fin stund. Kramar Lottie

    SvaraRadera
  5. ...önskar innerligt att det fanns något jag kunde göra få att göra det lättare..att vara hos dig var det minsta jag kunde göra..det var jättefint igår..kram..

    SvaraRadera
  6. tänkte och tänker på er
    Ja det gör fruktansvärt ont när ens föräldrar går bort....och smärtan sitter i länge
    6 år sedan min mamma gick bort o 5 år sedan pappa gick bort och jag saknar dem jättemycket och det går inte en dag utan att jag tänker på dem
    Styrkekram

    SvaraRadera
  7. glömde berätta att det var jag,Sari som skrev

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...