21 mars 2011

Pudesjön


På somrarna åker vi gärna till Pudesjön som ligger någon kilometer hemifrån. Det är så himla mysigt här och nästan aldrig något folk.


Bollen skulle med så klart - fotboll ska spelas!
Igår gjorde vi en utflykt dit för att se hur det såg ut en dag i mars!


Fiiint - fast isigt.


Himla mysiga bryggor och hopptorn.


Man kan inte tro att det är här vi ligger och solar och kastar oss hejdlöst i vattnet en skön sommardag!


´Picknick-korgen var med.

Eh... vi spelade lite boll.... Men bollen hamnade här... Hur mycket vi än kämpade så fick vi inte bollen med oss hem... Nu har vi lovat Wille en ny...

Maja hittde en fin isbit i vattnet.

Det var en skön utflykt i vårsolen även om det bara var ett par timmar :o). Mysigt hur som helst. Jag och Maja lämnade av resten av familjen hemma sedan stack vi till Burlövs Center och shoppade klocka och godis till alla djur. Maja handlade på sitt presentkort hon fick när hon fyllde år. Kärt tyckte jag att hon valde en klocka för pengarna :)
Nu är det måndag och jag ska köra hem. Ska bli skönt att hålla måndagkväll med lite tv-tittande. Jag har ju redan klarat av dagens träningspass.... *hehe*. Det gjorde jag på lunchen och jag är M Y C K E T stolt över mig själv.
Trevlig måndag!
Kram Eva







3 kommentarer:

  1. Härligt de ser ut, om några månader får du plaska där :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt ställe och fina bilder! Vi tycker också om att vara på ställen där man inte behöver trängas! Kram

    SvaraRadera
  3. Var tränar du på lunchen?
    Friskis på Johanneslust??
    Isåfall kanske jag gör dig sällskap en dag!
    Kram Annette

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...