9 mars 2011

Pappa



Pappa


I mitt hjärta finns du kvar, jag ser dig precis som du var.
En gränslös kärlek du mig gav och nu finns du inte kvar.


Det finns så många goda minnen, de fyller alla mina sinnen.
Som om i går minns jag så väl, en sista kram och puss till farväl.


Jag är så glad, för att vi hann få sagt hur mycket vi älskade varann.
Du fick somna så lugnt och stilla, ingen sjukdom mer kan göra dig illa.

Minnet av dig min älskade pappa, ska jag bära nära själ och hjärta,
som den du för mig var, trygg, kärleksfull, en vän, min älskade far.



Kram Eva



Dikt lånad från nätet, men lite ändrad av mig.

4 kommentarer:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...