16 mars 2011

Onsdag

Ska iväg på träning... tränade för första gången sedan 31 januari i måndags på lunchen.... aj aj aj vilken träningsvärk jag har.
Nu är ju klockan 12 och det är onsdag - alltså ska jag ta mig dit igen. Det är tungt. Benen vill inte dit.. Men det är väl lika bra...

I eftermiddag ska jag och Wille leka med hans sopbil... Det bestämde han i morse. Det är så tråkigt.... bläää.. men man får ju ställa upp ;)

I kväll är det så dags igen att ta på sig "teorikläderna" och agera fröken och därefter se lite på Maja när hon rider.

Ha en skön onsdag!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Låter ju jättekul :)
    Skönt och har kommit igång med träningen igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. härligt m träningsvärk!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...