14 mars 2011

Måndag kväll

Redan kväll... Idag har jag inte hunnit med så mycket tyckte jag. Fast när jag tänkt efter så är det ganska mycket ändå som har bockats av på min "att-göra-lista".


Har du en "att-göra-lista"?

Jag kan inte klara mig utan den.. Jag lovar så mycket och ska jag komma ihåg allt så måste det skrivas ner. Sen ska jag ju inte sticka under stol med att jag älskar att stryka på listan ;)


I helgen har vi haft fest. Fest för Simon och Maja och deras 10+20-års dag. Det var "fin-middag", med dukat långbord och lite tilltugg till förrätt och härlig gryta till varmrätt och dajmtårta till efterrätt :o).
Vi avslutade kvällen med att se på Melodifestivalen. Härlig och rolig dag och kväll!

Åh, vad jag längtar till sommaren! Bilden är lånad från Allt-i-hemmet



Igår var det först tid för stallet (förvånad?) och under tiden jag och Maja var där, så var mamma, Staffan och Wille och handlade nya skor till lilleman. (Mamma fick köra bilen nämligen, för det kunde inte Staffan.. hehe, det var gott med vin och öl kvällen innan ;)....)

Dom gamla skorna läckte in vatten... Efter stallet fick vi fint besök av Mausi och Stefan och barnen - äntligen en fika!

Nu är det kväll... Maja är inne hos mamma för det är studiedag i morgon - tack mamma!
Huvudet ska lutas bakåt nu, vi hörs i morgon.
kram Eva

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig sommarbild! Å va jag längtar till värmen!
    Ja,mellofinalen var kul..råkade hamna i rutan jag med..hihi! Vilken fantastisk kväll vi hade :)

    SvaraRadera
  2. Längtar efter vår och sommar gör jag med, men vi har allt för mycket snö än för att ens känna vårtecken!
    Ha en skön vecka!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag har också en to-do list (som de sa i Solsidan), men jag gör ingen åt maken - det kan han göra själv...

    Vad mysigt det lät med middagen o melodifestivalen...

    SvaraRadera
  4. Det lät som en trevlig lördag:-)

    Vann rätt låt? Vilken var eran favorit?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...