24 mars 2011

Ledig kväll

Här kan jag tänka mig att ligga och vila!
Bild lånad från AlltiHemmet.se



Tänk, ikväll ska jag inte till stallet... Vad som har hänt? Enkelt; Maja vill att hennes pappa ska titta på henne när hon rider - det innebär att jag får en skön hemmakväll tillsammans med Wille :)
Undrar vad vi ska göra... hrm.... kanske spela trummor? Eller kanske lägga pussel? Eller kanske bara glo på TV och mysa?
Med tanke på att solen den strålar och det är 12 plusgrader ute så kanske vi cyklar en runda :)

Ja, vi får se.
Ha en skön torsdag!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Klart pappa måste se hur de går också, hoppas de lät bra med trummorna :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt med lite hemmakväll sådär oplanerat!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...