30 mars 2011

Kan någon "se"

Maja är helt förtvivlad.. I födelsedagspresent fick hon en lila addidas-jacka som hon var mäkta stolt över. Nu hittar vi den inte. Maja är en slarvpella och kan ha lagt den precis var som helst. Är det någon av er läsare som kan "se" var den ligger...... Kram Eva - som slutar 12 och ska iväg och träna och sedan är det hämtning av Wille - leka med sopbilen (åh, kan han inte komma på något skoj) - iväg och vara teorifröken - kolla Maja när hon rider - slocknar i soffan...........

6 kommentarer:

  1. Fyy va tråkigtom den ´försvunnit, hoppas denkommer till rätta.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tyvärr kan jag inte "se", men kanske den finns i skolan, hos en kompis, på gympan, i bilen, i en väska/bag, tvättkorgen, under några andra saker hemma (typ kläder), i trädgården. Hoppas ni hittar den. Var det namn i den??
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hos oss är grejer borta för jämnan men konstigt nog kommer de flesta fram igen:) Hoppas det gör det hos er också! Kram

    SvaraRadera
  4. Hos oss är grejer borta för jämnan men konstigt nog kommer de flesta fram igen:) Hoppas det gör det hos er också! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...