29 mars 2011

Inspiration

Fick en idé när jag såg denna bild. Jag ska be Staffan fixa en likadan vedförvaring i vårt vardagsrum. Det är ju jättefräckt! Veden i sig är ju snygg - så varför inte?

Bild: Alltihemmet.se


Att se denna bild får mig att tänka på sommaren och Danmark. Längtar!


Bild: Alltihemmet.se



Tisdag och kvällen är oplanerad än så länge. Det är inget speciellt på tv som jag vill titta på. Troligtvis blir det därför att jag stryker och sorterar tvätt. Kul ju...


Eventuellt att jag betalar räkningar också. Ännu roligare ju... *fniss*, nä - jag tror minsann att jag även hinner med något trevligt som att skriva en önskelista eller kanske jag köper mig en ny inredningstidning och kryper upp i soffan med en kopp kaffe och bara "är" en stund.


Tisdag är det i alla fall och solen kämpar sig genom molnen och det är ljust på kvällen - jag är glad! Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Snyggt vedställ!!
    Räkningar finns dom? :)
    Längtar också efter sommaren!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt! Veden är ju som du säger vacker i sig... Mysigt att drömma sig bort i inredningstidningar...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...